FANDOM

Teremedó.jpg

Teremedó.

16.jpg

Bărbat teremedosian.

Teremedó sau M2 Munt1-DT1 este un planetoid situat într-un vârtej în interiorul unui munte pe planeta Marte în sistemul solar. Nu virează în jurul niciunei stele, dar este iluminat de bila de lumină Solemedó. Perioada sa de rotaţie este de 24 ore exacte, mişcare care determină ziua şi noaptea. Are un unic satelit natural, Lludne. Tehnologia planetei este mai avansată decât cea de pe Pământ. Capitala sa este oraşul Bàrcinon.

Locuitori

Teremedosienii sunt o specie originară de pe planeta Teremedó şi aspectul său exterior este egal decât umanii dar sunt destul de superiori. Teremedosienii, împreună cu umanii, gobolienii şi nimbeanii şi mirienii (sistemul Talos) formează Flota Stelară a Federaţiei.

Origine

Teremedosienii şi sulibanii au o origine comună într-o planetă în galaxia Andromeda: două surori restante dintr-o civilizaţie dispărută au fundat cele două specii. Sora mai veche şi mai răzbunătoare numită Sulny a fundat specia sulibană, şi cea mai pacifică numită Melny a fundat specia teremedosiană. Sulny a murit, şi Melny a rămas singură. Nava FEF 08 găseşte această planetă unde este Melny, şi căpităneasa Groka decide să rămână cu Melny, şi moare pe planeta.

Specii şi locuri din Planetes
FEF: Pământ (umani)Gobola (gobolieni)Teremedó (teremedosieni)Vulcan (vulcanieni)Nimbeani şi mirieni (Talos)
Alţii: Klingonieni (Kronos)SulibaniTekodaPegas (pegasieni)DominionUnivers oglindăCalea Lactee

Also on FANDOM

Random Wiki