FANDOM

Incinta Tekoda este o incintă spaţială care se situează în cuadrantul Beta din Calea Lactee, în apropierea centrului său. Este în apropierea planetei Gobola. Numai apare în universul extins: în Planetes (serial 1), în prima parte de Planetes Mata 2 şi în prima parte de Planetes 3 (în acest ultimul serial este distrus de directiva Omega). Aştrii Tekodei sunt:

Búr’sw

Planetă care este capitala. Are 4 locuitori de origine necunoscută, numiţi Bursianuri, care au capturat Bila 04 cu Josep Maria #, Ralja şi alţi umani. Spre sfârşitul primei părţi de Planetes Mata 2, nava 05 îi înfrânge şi devin ca „regi” Tekodei, dar este temporal pentru că întorc şi revin să fie încuiaţi. La sfârşitul sunt înfrânţi cu distrugerea Tekodei de directiva Omega.

Are un satelit, Li’ka. Pe planeta există o mare specială numită „Alurrás”. Această planetă se distruge în episodul penultim al primului sezon de Planetes 3, stând Alurrás-ul pe Fú’bw.

Ot

Stea locuibilă a Tekodei. În această stea ascunsese nişte puţini umani, şi copii, care au fost prinşi înainte de Bursianurile. Când a ajuns Bila 04 li se alăture. Ot se distruge când Tekoda este distrus.

Ifnil

Planetă căror locuitoare se numesc ifnilieni, care apoi se descoperă să fie umani. Pentru aproape toate episoadele care apare Tekoda au fost inamicii umanilor, până când Josep Maria cu 6 ani fundează Flota Stelară a Federaţiei cu umani şi ifnilieni. Doar un grup mic urmează fiind inamicii FEF-ului, care moare cu Bursianurile când Tekoda este distrus.

Fú’bw

Planetă care se descoperă la începutul sezonului 2 de Planetes Mata 2. La început a fost numită „Planetă piatră” pentru geologia sa, dar mai târziu numele a fost schimbat cu numele în prezent. Această planetă se distruge când Tekoda este distrus.

Sút’bw

S-a crezut să fie un satelit al lui Búr’sw (Sút’ka). Această planetă se distruge când Tekoda este distrus.

Kuna’héræ

Această planetă este în afara Tekodei, dar se distruge când Tekoda este distrus.

Uşă

Nu este o planetă, ci ca o bază cu o uşă mare ca să poată să iasă şi să intre nave.

Alături de uşa există un perete care împiedică intrarea şi ieşirea din Tekoda.

Specii şi locuri din Planetes
FEF: Pământ (umani)Gobola (gobolieni)Teremedó (teremedosieni)Vulcan (vulcanieni)Nimbeani şi mirieni (Talos)
Alţii: Klingonieni (Kronos)SulibaniTekodaPegas (pegasieni)DominionUnivers oglindăCalea Lactee