FANDOM

Talos.jpg

Harta sistemului Talos.

Talos este un sistem stelar similar cu sistemul solar (unde este Pământul), şi este aproape de Vulcan. Are 11 planete:

Talos I

Planetă neocupat. Este cel mai apropiat pe steaua care are sistemul, şi este mereu în flăcări.

Talos II: Mira

Această planetă este galben şi atmosfera sa este 90% de nitrogen, 6% de oxigen şi restul alte gaze; ca urmare un uman, un teremedosian, un gobolian sau o fiinţă dintr-o altă specie asemănătoare nu poate să supravieţuiască în acest loc. Dar presiunea Mirei este ca pe Pământ sau superioară, şi, ca urmare, este nevoie de un costum de astronaut special. Locuitorii săi sunt mirienii, fiinţe verzi care respiră nitrogen. În această planetă nu există culoarea albastră.

Talos III: Nimbea

Această planetă are un inel, şi este foarte similar cu Pământul, numai că există puţină apă (56%). Locuitorii săi sunt nimbeanii, fiinţe foarte subţiri şi cu puteri telekinetice. Are trei degete în loc de cinci şi ochii săi sunt aurii. Ei pot să transmită puteri la nişte specii, ca umanii. Au o tehnologia foarte avansată, au creat o Flotă Stelară şi în 2001 au lansat 12 nave (împreună cu mirienii), şi a opta navă a ajuns la Pământ, l-a cunoscut pe Josep Maria 12 şi Nimbea şi Mira s-au alăturat Flotei Stelare a Federaţiei.

Talos IV

Această planetă este cea mai similară cu Pământul, dar se presupune că este neocupat.

Talos V-XI

Planete nicicând explorate.

Galerie

Specii şi locuri din Planetes
FEF: Pământ (umani)Gobola (gobolieni)Teremedó (teremedosieni)Vulcan (vulcanieni)Nimbeani şi mirieni (Talos)
Alţii: Klingonieni (Kronos)SulibaniTekodaPegas (pegasieni)DominionUnivers oglindăCalea Lactee

Also on FANDOM

Random Wiki