FANDOM

Film 6

Afiş filmului 6.

Planetes VI: Singur într-o lume obişnuită (Planetes VI: Sol en un món normal în limba catalană) este un film al universului extins de Planetes care va fi lansat în 2018, în acelaşi an în care istoria este situată. Va fi al şaselea film bazat în universul extins de Planetes.

Argument

Nava FEF 09 a dispărut. Mai târziu, Vulcan, Gobola şi tot sistemul Talos sunt distruşi de noul duşman al filmului, care s-a aliat cu Andrea şi reuşesc să trântească Flota Stelară a Federaţiei. Fără FEF, Josep Maria 22/23 numai are ca sprijin nava FEF 07, sub comanda căpitanului 0, fratele fostului amiral al Pământului. Dar fără protecţia prietenilor pe care i-au avut, foştii ofiţeri ai Flotei Stelare a Federaţiei se găsesc într-o fundătură, şi trebuie să împiedice Andrea şi noul său cuplu să activeze o maşină care va distruge Teremedó. Pe lângă toate acestea, duşmanii se vor alia cu duşmanul teremedosian al lui Josep Maria 22/23, Alxy Frankz, cine îi va ajuta în ciuda faptului că Andrea vrea să-i distrugă lui Alxy propria sa planetă. Vor putea să salveze Teremedó, fiind singura planetă care ramâne în latura amiralului Josep Maria 22/23?

Aceste evenimente se situează după al cincilea film al universului extins de Planetes.

Listă de personaje

Personaj Planetă Rang
Josep Maria 22 şi 23 Teremedó Amiral
0 Teremedó Căpitan
Carla Pământ Comandor
Rutitto Teremedó Locotenent
Robert Lord al Timpului Fără rang
Sandra López Pământ Fără rang
Regentă Andrea Univers oglindă, Pământ Fără rang (antagonist)
Alxy Frankz Teremedó Fără rang (antagonist)

Galerie de noi personaje

Filme

Film anterior Film actual Film următor
Planetes V: Numele tău de pe Pământ Planetes VI: Singur într-o lume obişnuită Planetes VII: Sfârşitul unui viitor