FANDOM

Film 3

Afiş filmului 3.

Planetes III: Între două epoci (Planetes III: Entre dues èpoques în limba catalană) este un film al universului extins de Planetes care a fost lansat în 2012, în acelaşi an în care istoria este situată. A fost al treilea film bazat în universul extins de Planetes.

Argument

Josep Maria 16/17 are o aventură în universul oglindă, unde o versiune tânără a lui Selena Gomez din universul oglindă că a fost în universul său sub numele fals Paula Copilân, îşi recuperează memoria ştearsă de İhi despre identitatea sa şi se revine la universul ei pentru a restaura istoria. Nava 07, cu cea recentă adăugată la echipaj Kimberly, merg spre universul oglindă urmărind-o şi termină într-o luptă împotriva rebeliunii care a format Andrea, o versiune răutăcioasă a unei colege de clasă din şcoala lui 16, şi acum este în oraşul echivalent de Castelldefels (care pare Evul Mediu cu ghilotinele). Reuşesc să o învingă tamponând elicopterul său care cade pe mare, şi o capturează pe Selena şi o duc la Teremedó (univers normal).

Cu această şi o altă aventură în universul oglindă, descoperă că Erika, o colegă de clasă a şcolii lui 17 actuale, rezultă să fie o extraterestră de origine necunoscută deghizată ca umană care cred să vrea să-i distrugă pe teremedosienii. Atunci capturează această fată pe FEF 07 pentru a-i examina, şi găsesc că Selena adevărată cunoaşte secretul de virtualizare. Un pic după aceea, în vara anului 2012, nava 07 traversează o fractură în subspaţiu care îi duce la o altă dimensiune şi în viitor. İhi îşi lasă managerul ei şi se transportă pe nava 07, 17 şi Selena sunt de asemenea transportaţi pe 07, şi fără timp pentru a acţiona sunt absorbiţi de fractura.

Anul 2412, dată stelară 60450.6, nava USS Enterprise (NCC-1701-F) se găseşte cu nava 07, care rezultă că un membru al echipajului, sublocotenenta Miral Paris, a studiat secretul Flotei Stelare a Federaţiei din secolul XXI. Echipajul îşi descoperă viitorul lor într-o linie temporală unde sulibanii nu s-au intervenit în secolul XXI, şi descoperă că Erika reîncărcată într-o copilă cu 12 ani, Annika Caetano, are prevăzute planuri perverşi mai rele decât ale Erikei.

Aceste evenimente se situează după sezonul 8 al serialului Planetes 3, şi s-ar putea considera ca continuarea unui film din universul Star Trek.

Listă de personaje

Personaj Planetă Rang
Josep Maria 16 şi 17 Teremedó Amiral
İhi Kadse Teremedó Căpităneasă
0 Teremedó Comandor
Carla Pământ Locotenent comandor
Pumiky Pământ Locotenent comandor
Ann ½ Pământ
½ Schimbătoră limbică
Locotenent
Kimberly Pământ Sublocotenent
Newecy Pământ Sublocotenent
Marta (copie) Copie alternativă, Pământ Sublocotenent
Erika (Jé Séniah) Necunoscut Fără rang
Selena Pământ Fără rang
Miral Paris ¼ Kronos
¾ Pământ
Sublocotenent
Data Android Locotenent comandor
Annika Caetano Necunoscut Fără rang

Galerie de noi personaje

Filme

Film anterior Film actual Film următor
Planetes II: Creatorul montajului Planetes III: Între două epoci Planetes IV: Energia universului

Also on FANDOM

Random Wiki