FANDOM

Lucrurile Surorilor.jpg

Lucrurile Surorilor.

Lucrurile Surorilor (în limba portugheză Coisas de Irmãs, în limba catalană Coses de Germanes, în limba teremedosiană Kosas da §ermanas) este un serial creat de Dýmapko care este vorba de două surori, Kimberly şi Karla, dintr-un oraş teremedosian numit Bàrcinon. Până acum, serialul are numai două sezoane cu opt episoade în fiecare sezon. Un al treilea şi un al patrulea sezon sunt planificate pentru a fi produse, introducând noi personaje. Personajele principale vor fi două surori noi, Mila (Milagros) şi Melina (nume fals), iar al treilea sezon va avea premiera în septembrie 2017.

Personaje

  • Kimberly Duver§a: este una dintre cele două protagoniste ale serialului. Ea este cea mai veche dintre cele două surori. Studiază la şcoala Traball din Bàrcinon (Ketalània) în Teremedó, lângă sora sa. La şcoală toată lumea crede ea şi sora ei sunt „fetele speciale”, şi nu este definit dacă sunt teremedosiane sau umane. La începutul serialului are 17 ani.
  • Karla Duver§a: este cealaltă protagonistă a serialului. Ea este cea mai mica dintre cele două surori. Studiază la şcoala Traball din Bàrcinon (Ketalània) în Teremedó, la fel ca sora sa. La începutul serialului are 10 ani. În mod normal, la şcoală purta de obicei, ochelari.
  • Jordy Kúdigy: este proprietarul hotelului Kasa tot din Bàrcinon, hotelul mai important al oraşului cu 111 de etaje. Jordy are o relaţie bună cu cele două fete, şi se înţeleg foarte bine. Uneori surorile îl vizitează pe el, când nu trebuie să facă nimic.
  • Amiralul Yusepy Maray #: este un ofiţer al Flotei Stelare a Federaţiei teremedosian, care în mod normal, vizitează planeta sa Teremedó cu nava FEF 09.
  • Milagros: este una dintre noile protagoniste din al treilea sezon. Este de pe Pământ, şi locuieşte într-o casă împreună cu amiralul Pământului, Josep Maria 22. Are cinci surori şi un frate, dar când era mică, tatăl său a dispărut şi nişte entităţi necunoscute care colaborează cu universul oglindă le-au sechestrat pe cele cinci surorile ale ei, şi fratele ei (care este cel mai mare) a scăpat. Atunci aceste entităţi au utilizat filtre de percepţie cu Milagros, fratele ei şi mama ei, ca cele cinci surori sechestrate să „dispară”, şi aşa le vor uita şi nimeni le va căuta. Dar mama Milei este foarte inteligentă şi nu le-a uitat pe cele cinci fiice ale sale, fiindcă iubirea ei maternală este mai puternică decât filtrele. De aceea, entităţile fac ca mama Milei să pară nebună şi nimeni vrea să o asculte.
  • Melina: este cealaltă nouă protagonistă din al treilea sezon. Numele „Melina” este fals, dar nu se cunoaşte numele ei adevărat. Este de pe Pământ, şi este cea mai mică a celor şapte surori. Este una dintre surorile sechestrate, dar deocamdată numai se cunoaşte versiunea ei din universul oglindă. El face o activitate de teatru într-un centru civic, şi face parte din entitatea apartamentului în care locuiesc 22 şi Mila. Obiectivul lui 22 este să le salveze pe dublul Melinei şi celelalte patru surori sechestrate ale Milei.

Episoade

Sezonul 1

# Flag_RO.png Titlul în română Flag_RO.png Flag_PT.png Titlul în portugheză Flag_PT.png Icon-M2.png Titlul în M2 Icon-M2.png Premiera
1 Două fete speciale Duas raparigas especiais 2’a noyas especials 30 noiembrie 2014
2 Vizită într-un hotel Visita num hotel Visiṭa a 1 žṭel 14 decembrie 2014
3 O mare glumă Grande piada Ġran broma 28 decembrie 2014
4 Urmează-ţi felul Segue o teu jeito Saġeḣ le ṭeu §eyṭ 11 ianuarie 2015
5 Fata pe care trebuie să fie A rapariga que tens de ser La noya ke ṭens ke sé 25 ianuarie 2015
6 Fiindcă eşti unică Já que és única P’eṭs ûnika 8 februarie 2015
7 Faceţi ceea ce doriţi Fazei o que quiserdes Ḟew lz ke vzlġew 22 februarie 2015
8 Sunteţi voi? Sois vós? ¿Sou vzsalṭras? 0 martie 2015

Sezonul 2

1 (9) Încă o dată într-o navă stelară Mais uma vez numa nave estelar 1’alṭra kop n’1’a naw esṭellar 26 iulie 2016
2 (10) Obiectivul unei acţiuni O objectivo duma acção Ľzb§akṭiu ď1’a akció 0 august 2016
3 (11) Trei entităţi şi proprietarii acestora Três entidades e os seus donos 3’a enṭiṭaṭs i les seus amzs 14 august 2016
4 (12) Călătoria A viagem Le viaḣa 4 septembrie 2016
5 (13) Câcatul curului A merda do cu La merda lad kul 25 septembrie 2016
6 (14) Plecaţi de aici! Ide-vos embora! ¡Marḣew ďakí! 16 octombrie 2016
7 (15) Pământul, parte 1 A Terra, Parte 1 La Ṭerra, parṭ 1 6 noiembrie 2016
8 (16) Pământul, parte 2 A Terra, Parte 2 La Ṭerra, parṭ 2 27 noiembrie 2016

Sezonul 3

În curând…

Sezonul 4

În curând…

Also on FANDOM

Random Wiki