FANDOM

Gobola.jpg

Gobola.

Gobolian.jpg

Bărbat gobolian.

Gobola este o planetă îndepărtată de pe Pământ cu mulţi sateliţi mici care apare în universul extins de Planetes. Este o planetă aptă pentru viaţa. Se găseşte într-un extrem al cuadrantului Alfa din Calea Lactee. Tehnologia acestei planete este mai avansată decât cea de pe Pământ.

Locuitori

Stomac gobolian.jpg

Stomacul al unui gobolian.

Gobolienii sunt o specie originară de pe planeta Gobola şi sunt primate bipede cu o marcă în fruntea şi o cruce în stomacul în loc de buric. Sunt destul de obezi, mai mult decât umanii. Trăiesc doar nişte patruzeci ani, şi la naşterea lor nu măsoară peste 2 centimetri. Când au 10 ani aspectul lor este ca un uman cu 2 ani, şi cresc foarte repede. Gobolienii, împreună cu umanii, teremedosienii şi nimbeanii şi mirienii (sistemul Talos) formează Flota Stelară a Federaţiei.

Distrugere într-un posibil viitor

Într-un posibil viitor în care sulibanii nu au alterat istoria, pegasienii ajung la această planetă şi lansează o armă care distruge Gobola şi locuitorii săi. Dany vede tot acest eveniment şi, cu furie pentru pierderea planetei, găseşte o manieră de a distruge Pegas şi toată rasa sa, dar are nevoie de un sacrificiu: el trebuie să intre într-un vârtej. După ce a ajuns cu FEF 09 la Pegas, Dany reuşeşte să-l facă, cade într-un vârtej şi se presupune că a murit.

Specii şi locuri din Planetes
FEF: Pământ (umani)Gobola (gobolieni)Teremedó (teremedosieni)Vulcan (vulcanieni)Nimbeani şi mirieni (Talos)
Alţii: Klingonieni (Kronos)SulibaniTekodaPegas (pegasieni)DominionUnivers oglindăCalea Lactee

Also on FANDOM

Random Wiki