FANDOM

08.gif

Nava FEF 08.

A opta navă talosiană, şi mai târziu FEF 08, este o navă stelară a universului extins de Planetes. Este o navă stelară care într-o origine a aparţinut sistemului Talos şi acum aparţine Flotei Stelare a Federaţiei în 2007.

Lansare şi echipaj original

Un grup de nimbeani şi mirieni, provenite dinspre sistemul Talos, vor căuta noi civilizaţii prin spaţiu. Ies douăsprezece nave, şi această este a opta. Au nişte aventuri, şi mai târziu se găsesc cu Flota Stelară a Federaţiei, în cea care se unesc şi nava este redenumită cu nume FEF 08. Când ies de la sistemul Solar sunt absorbiţi de o gaură de vierme nu departe de locul unde au fost, şi au mai multe aventuri. Aceste evenimente apare în sezoanele 1-4 din SerieStar4. Echipajul lui FEF 08 este:

Nou echipaj: descendenţi

Câţiva ani mai târziu, Vulcan se alătură FEF-ului şi Padok este convertit în amiralul vulcanienilor şi cu o nouă navă, numită FEF 10 sau FEF 0Ɛ. În paralel, pe FEF 08, puţin câte puţin protagoniştii se căsătoresc şi au fii, şi aşa schimbă echipajul:

  • Biurk Grog: căpitan, nimbean.
  • Lemba Pund: comandor şi prima ofiţer, nimbeană.
  • George: locotenent comandor şi şef de siguranţă, fiul lui Margareeda şi al lui Padok.
  • Diego Arguedas: medicul navei într-un timp scurt. Se îndrăgosteşte de căpităneasa Groka. Mai târziu Diego moare.
  • Dídac Arguedas: nou medic, ca tatăl său Diego şi mama sa este Groka. El este medicul când tatăl său moare.
  • Courier: locotenent şi cârmaci.
  • Tuc: sublocotenent şi cârmaci.
  • Felix Grog: fiul mic al lui Biurk şi al lui Lemba.

Nave din Planetes
Bilă 04FEF 05FEF 06FEF 07FEF 08FEF Dortox 00FEF 09

Also on FANDOM

Random Wiki