FANDOM

07.png

Nava FEF 07.

07.jpg

Nava FEF 07 în orbita Pământului.

Nava FEF 07 este o navă stelară a universului extins de Planetes care aparţine Flotei Stelare a Federaţiei.

Construcţie şi echipaj

În 2007 Josep Maria 12, după ce a fost inactivă Flota Stelară a Federaţiei pentru ani, a recuperat-o construind pe Teremedó nava FEF 07. 12, cu fostul său rang de căpitan, acum a preluat nava 07 şi a adăugat pe echipajul navei iubita sa İhi Kadse şi fratele său 0 cu rangul de sublocotenent, şi Pumiky cu rangul de locotenent comandor. Repede a avansat-o pe İhi ca comandor şi primul ofiţer, şi 0 ca locotenent. Mai târziu Talos a intrat la FEF, şi amiralul Edward l-a avansat pe 12 la amiral, şi 12 a avansat-o pe İhi ca căpităneasa navei FEF 07 şi 0 ca comandor şi primul ofiţer.

Aventuri

Odată format echipajul, au avut mai multe aventuri: creează o lume virtuală în Marea digitală, reţeaua Internet. Au aventuri în această lume, o distrug, creează creează mai multe lumi şi trebuie să se confrunte trei ori împotriva lui XANA. Aceste evenimente sunt văzute în sezoanele 3-8 din Planetes 3. Pe parcursul acestor sezoane adaugă echipajului navei FEF 07 noi prieteni ca o copie a unei fete numite Carla (apoi se căsătoreşte cu 0), Rutitto (apoi pleacă), o copie a unei fete numite Marta, o fată numită Júlia (apoi pleacă), o femeie întinerită numită Lee, care apoi pleacă lăsându-şi fiica, Ann (care devine iubita lui Pumiky), şi o fată din limbul numită Винкс-Melins, care se pierde într-un alt limb şi atunci decid să caute Winx de pe Pământ (misiune paralizată mai târziu). Şi o prind pe Carol din universul oglindă, care apoi rezultă să fie o trădătoare.

Mai târziu apare o fată din universul oglindă numită Superintendentă Selena, care sechestrează nava cu Carol şi vrea să o folosească ca armă în războiul universului ei. Josep Maria 15 o găseşte pe Superintendenta Selena cu mai puţini ani şi vede o oportunitate: să şteargă memoria ei ca să rămână în universul lui 15 şi să nu crească, aşa niciodată va exista nici Superintendenta nici războiul ei care aproape pune capăt la toţi teremedosienii din universul oglindă.

Terenul se îngroaşă când când apar sulibanii şi încearcă să schimbe istoria: primul atacă nava 07, dar nu schimbă istoria. Istoria schimbă când pe 4 aprilie 2011, un suliban devine iubitul unei fete, şi în conformitate cu istoria care narează Ɛ, niciodată ar avea iubit. Fata se numeşte Kimberly, care în conformitate cu istoria originală va cunoaşte secretul FEF-ului mai târziu. La sfârşit Kimberly îl lasă pe Paul Archer, sulibanul care a luat forma unui uman, pentru că descoperă că nu-i de pe Pământ. Şi atunci decide să se alăture FEF-ului, cu descoperirea unei surori din viitor numită Newecy şi a unei fiice dintr-o altă linie temporală numită İrene. Newecy rămâne cu sora sa, până când decide să studieze pe Teremedó. Acum parcă este schimbată linia temporală, şi al treilea serial de Planetes termină cu un amestec de linii temporale şi încheie într-o altă diferită la cea care se narează în SerieStar4, care este cea care Ɛ din secolul XXXI şi Miral Paris din secolul XXV au spus să fie cea corectă.

Viitor

Într-un posibil viitor fără modificările Sulibanilor, nava FEF 07 cu supercomputerul său este distrusă în 2020, şi echipajul se duce la noua navă FEF 09. Aceste evenimente apare în SerieStar4. În linia temporală modificată din filmele Planetes III: Între două epoci şi Planetes IV: Energia universului, când se inaugurează nava FEF 09 în 2015, 0 este căpitanul navei FEF 07 împreună cu Carla ca comandor şi restul echipajului s-a deplasat la noua nava 09. 0 acum are un nou echipaj de pe Teremedó pe 07.

Nave din Planetes
Bilă 04FEF 05FEF 06FEF 07FEF 08FEF Dortox 00FEF 09

Also on FANDOM

Random Wiki