FANDOM

Kirannis.jpg

Creaţia Aurită cu formă fizică.

Creaţia Aurită este o fiinţă care nu ar trebuie să existe, fiindcă este o fiinţă imposibilă de a fi creată, dar există. A fost creată pentru a contracara şi pentru a distruge specia Erikei, care a creat energia universului. Nu se ştie motivul, dar există în prima jumătate a secolului XXI şi în linia temporală modificată de sulibanii, şi trăieşte pe Pământ sub numele Kirannis. Apare pentru prima dată în filmul Planetes IV: Energia universului.

Descriere

Se ştie că ADN-ul Creaţiei Aurite este format de un număr infinit de specii, şi luat de infinite forme de viaţă. Dar jumătatea a ADN-ului ei vine de la călătorul în timp teremedosian Dany, şi o pătrime de la călătoarea în timp umană Nayeli (care se naşte în 2056). Cealaltă pătrime ADN-ul ei nu se ştie de unde provine, dar se ştie să aibă o parte a opta sulibană.

Colaboratori

Creaţia Aurită trăieşte pe Pământ ca o umană normală (numai este o pătrime umană), şi în plus ea crede să fie o fată normală. De aceea, FEF-ul ştie să există nişte entităţi care o controlează, şi nu-i vor spune ce trebuie să facă şi finalităţii ei până să fie momentul convenabil. FEF-ul a descoperit că dublul lui Josep Maria # din universul oglindă, Yusma, lucrează pentru entităţile care au controlul Creaţiei Aurite, dar Josep Maria # ştie că dublul său numai vrea beneficii personale şi va putea să-i trădeze oricând. FEF-ul nu ştie cine sunt ceilalţi care lucrează pentru aceste entităţi.

Filtre de percepţie

Un filtru de percepţie este un efect telepatic care confundă sensurile obiectului persoanei în care acţioneze. Filtrele de percepţie au efectul de a dirija atenţia departe de obiectul sau purtătorul său, făcându-le insesizabile. Memoria este modificată ca persoanele să creadă că obiectul mereu a fost într-un loc. Orice neconcordanţe ar fi uitate. În special, oameni inteligenţi sunt imune la efectele filtrelor de percepţie. Odată ce o persoană a luat cunoştinţă unui filtru de percepţie şi obiectul a fost deghizat, deja nu va fi afectat. İhi Kadse a făcut o descriere pentru a-i pricepe mai bine: „Ştii că este acolo, dar nu vrei să ştii că este acolo”.

În mod normal, Creaţia Aurită şi echipa ei face filtre de percepţie de persoane, pentru a-i confundă pe ofiţerii FEF-ului. În biserica Lorenei există două filtre de percepţie, şi în biserica Creaţiei Aurite (care acum merge Josep Maria #) există două surori care, de asemenea, sunt filtre de percepţie, şi sunt protagoniste într-o serie paralelă şi creată de Dýmapko: Lucruri de Surori. În plus, există filtre de percepţie în universitatea lui Josep Maria # şi în fiecare loc unde merg ofiţerii navei FEF 07 pentru a le confunda, dar în primul rând folosesc filtrele de percepţie cu Josep Maria #.

Personaje din Planetes
Serialul Personajele principale ale serialului
Planetes (anime) Hachirota "Hachimaki" HoshinoAi TanabeFee CarmichaelYuri Mihairokoh
Planetes (serial 1) Josep Maria 4RaljaLaiaDiegoAlţi copiiBursianuri
Planetes Mata 2 Josep Maria #RaljaManuelLaiaDiegoAlţi copiiBursianuri
Planetes 3 Josep Maria #LinaManuelLaiaLiaPadokAlţi copiiBursianuriİhi Kadse0PumikyCarlaAnnRutittoKimberly
SerieStar4 GrokaPadokAlţi membri ai echipajuluiJosep Maria #İhi Kadse0PumikyCarlaAnnLaiaKimberly (Mimi)Dany
Mai multe… MelinsErikaCreaţie AurităLorenaLaurynAlexandraYusmaSelena GomezAndreaSandra LópezAlxy Frankz

Also on FANDOM

Random Wiki